20/12-08 julstäd

idag åkte vi från Göteborg. Vi smet förbi Frölunda torg för de sista julklapparna varav Palles födelsedagspaket. Lite tråkigt att han vet vad han kommer att få men å andra sidan så var jag med Palle när han köpte min julklapp.

Efter det besöket så drog vi in till centrum, eller snarare Rosenlund för att hämta mattan på Möbelstudio. Affären ägs av Göran, Alx morbror och hans kompis Mats. Så vi var säkert där i 2 timmar och kika runt lite och fika och tjöta. På hemvägen hade vi två andra stopp, dels affären och sen Kinnahult och David, Sophie och Måns. Vi hade med oss kuddar från Möbelstudio som de skulle ha. Det blev en snabbis med lika bra var det för jag kände på mig att jag hade att göra där hemma...

Hade verkligen rätt, för det såg ärligt talat ut som ett bombnedslag i hela lägenheten. Fick kämpa på med humöret, och börja på städningen så gott jag kunde. Tog en bra stund dessutom.. tror inte vi var klara förrens vid tio-tiden på kvällen. Och jag vill lova att jag var bra trött efter det. Så trött så att jag nu inte minns vad vi gjorde därefter men antar att det var en film eller någon serie innan läggdax.





Fick till och med bli en rejäl julstädning bakom allt och under allt o ja.. precis överallt =)
Här är jag mitt uppe i Pallen sladdrike bakom darren.
2008-12-27 @ 20:08:50 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0