21/12-08 Julgrans påklädningskväll

Ikväll var kvällen Pallen sett fram emot länge. Skulle hem till Bengan och Lena och klä granen. Dagen var väldigt lugnt. Tog en prommenad och ja... bara tog det lugnt.

Vi var hos Bengan och Lena runt halvåtta tiden och där var det redan full fart med julgransbelysningen.
När belysningen var på plats var det bara att hänga på allt kramms. Blev en guld-röd gran denna jul vilket jag har för mig att det var även förra året.


Förstår varför Palle sett fram emot detta.. det var verkligen en supermysig kväll. När granen var klädd så hade Bengan fika färdigt.
Till fikat blev det en film, Mamma Mia.

När denna kväll var över så var nog både jag och Pallen nöjda. Var en mysig och lyckad kväll! :)










2008-12-27 @ 20:43:53 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0