22/12-08 Sista julshoppningen

Idag blev det en sista sväng på Ge-kås innan julafton. Det fattades någon leksak till Måns samt småpaket vi skulle ha till julklappsspelet. Som alltid hittar jag alltid en massa prylar till hemmet. Och denna gången en duk, en as ball skål och ett svart karaff. Sen lite saker som är bra att ha här hemma.
Småpaketen blev rätt så lyckade, hittade bättre saker än vad jag trott. För att vara mig och Alx så gick vi rätt länge på Ge-kås denna dag. Det var inte farligt mycket folk men är det jul så är det och då får man räkna med en och annan långkö i kassan.
Vi stod bakom ett gäng "brats" vilket gav Pallen och mig lite typiska brats saker att kolla på.. Bland annat så hade de köpt någon slags maskinvinöppnare.. ^^
Blev en vända i affären, skulle panta flaskor och handla lite tillbehör till tacosen som vi skulle äta senare på kvällen.
Därefter drog vi hemmåt.
Pallen åkte genast hem till sina föräldrar och jag började plocka upp varorna och slå in lite paket. Under tiden fick jag ett sms av Pallen, Sajsa hade en mycket hungrig kille. Så för att vara lite snäll så började jag direkt att fixa ordning den även fast att jag sagt att det görs mat när han är tillbaka.

Vi åt i lugn och ro och gled sen hem till Bengan och Lena för en myskväll.
Jag och Bengan åt torkade fikon, dumhet han lärt mig.. är ju totalt galen i det :$

Vi fick fatt på ett film som var 19-20 år gammal, och ni kan ju räkna ut att den handlade om när Palleman var en liten rackare. I Filmen väldigt tjurig sådan. Men han var såklart urgullig för det. Filmen varade i 1 timme och var inspelad under 2 dagar. 1 när han var bäbis och 1 dag då han var ungeföär 1,5 år. Älskar att kolla på Pallen när han är liten, var så otroligt sööt. Har nog sett de flesta kort hemma hos hans föräldrar när han är liten :) <3

Efter det drog vi hemmåt. Blev lite film när vi kom hem också.




2008-12-27 @ 21:11:19 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0