27/12-08 förberedelser

Idag skulle det hinnas med en hel del trodde jag. Skulle handla massa mat till Palles födelsedagskalas och baka och grejja. Så full fart var det hela dagen. Åkte iväg till Svenljunga runt två tiden och handla massa, slank förbi Texas Kebab också :$ är ju så himla gott ju ; P

Kom hem och hugg i maten direkt. Kom på att maten inte var upplockad när Mikael kom och hälsa på. Tycker Pallen om att hans vänner kommer förbi en snabbis så att det blir en lite del socialt i alla fall. Det saknar jag "/ är varken så här eller i Göteborg, att kompisar bor nära och bara kikar in och säger hej, lånar en film eller fikar eller ja..?  vad som hellst.

När Mikael åkt börja jag på att baka och greja medan Palle spelade dator.
Blev tre olika kakor bakat för min del. Dels jordnötskakor, citronkaka med ananas tosca av kokos och apelsinmuffins med vit choklad glasyr.
Efter det var tanken att vi skulle fika lite och se på en film. Men Pappa ringde och tjöta en stund. Sen ringde mamma och vi snacka säkert i 1 timme. När jag bett Palle att avsluta sitt spel så ringde min syster.. Så ni anar att det blev lite väl sent... kvart över elva plocka jag fram en pizza bit och kladdkake bit till pallen.
Han kom på att han nog inte skulle äta pizzan och åt istället upp kladdkakan istället. Men under filmen (strul) så lukta det tydligen kebab så han var tvungen att skära av en liten bit och äta ;) hur sött var inte det eller.. Svårt för er att föreställa.. men kan lova att det såg rätt så sött ut ;)

Sen var denna dag avklarad, och vet ni vad.. Imorgon fyller Palle 21 år ;) har en liten överraskning åt honom på morgonen :)
Sov så gott och kika in imorgon för mer ;) <3
2008-12-28 @ 21:20:35 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0