28/12-08 Alexander fyller 21 år

I morse ringde min klocka kvart över åtta på morgonen. Skulle upp tidigt och fixa frukost. hade nämligen som överraskning bjudit över Alx föräldrar på frukost så att dem också var här när vi väckte honom. Han blev överraskad och glad såg det ut som. Var mysigt att sitta och kolla på soluppgången och äta frukost med dem här hemma.
Hade bakat scones till frukost så att det skulle bli extra gott :)

Alx fick en Perfym av mig. Hugo Boss pure, och av hans föräldrar fick han koppar till sin servise, trisslotter och en ansiktsbehandling.
Vi satt en bra stund vid frukosten innan Bengan och Lena begav sig hemmåt.
Och efter det satt vi igång med städningen. Tog en bra stund. Duka iordning och började sedan med potatisgratängen.
När den var insatt hade jag en liten stund över att duscha och göra mig iordning :)
Sen var det maten igen, duka fram allt och gjorde sallad. Laupp på fat och tog fram lite ostar.
Här skulle det bjudas på Potatisgratäng, kyckling och sallas. Lite bröd och ostar.

Klockan tre var Bengan, Lena, Ander och Daniel på plats. och en halvtimme därefter rullade sista gänget in bestående av David, Sophie, Måns och Göran.

Maten serverades strax därefter. Var riktigt mysigt. Blev väldigt varmt med så många personer i en 50 kvadrats lägenhet med golvvärme ;) vädrade nästa hela tiden.
Maten smaka bra och eftersom att alla från julafton var samlade så kollade vi på alla 262 kort därifrån. Vissa var väl inte helt okej, några trötta och ja alla kort blir ju inte bra ;)
Sen var det fika med mina bakade kakor och en daimtårta. Mums!!

Ja så mycket mer blev det inte. Massa prat och hade det trevligt. Jag hade att göra hela tiden. Plocka fram, ta bort, diska o ja ..

När alla gått så städa vi iordning lite fort. Var inte jättemycket att göra men skönt att få det gjort så att man kan sätta sig och slappna av efteråt :)
Och som nu, sitter jag här med min blogg och Palle vid sin älskade dator.
Har fixat ordning lite kvällsfika så efter att jag tryckt på publisera så sätter jag mig i soffan med älskling och kollar på The Rocker och fikar <33

Imon ska jag till Varberg på förmiddage, kika runt.. kolla rean lite och sen dra oss till Veddige för att hälsa på mamma :) Ska bli roligt. Var rätt så längesen vi träffade dem. Kanske kan övningsköra lite :O får ju med mammsen min ;) <3 hade nästa glömt :P

Men nu blir det mys med älskling. Har ju lovat att göra denna dag bra för honom! JAg älskar han av hela mitt hjärta :) <3 och vet ni vad.. ? han är min och bara min :D <33



Grattis Älskling :D:D hoppas vi lyckats med en bra dag sötnos :) <3
2008-12-28 @ 21:43:03 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0