Fredag

Ni anar inte hur chockad jag vart när jag gick upp i morse.. Så mycket snö!! fick genast massa idéer om att bygga snögubbe och åka pulka, men förhoppningsvis så skulle det ligga kvar några dagar till och jag hade inte tiden vid det tillfället. Zappa på tv:n istället som om det egentligen var roligare.. tog en dusch och gjorde mig ordning lite smått. Fixade lite lunch tills Alx kom hem från jobbet vid ett-tiden och sen slappa vi några timmar tills vi körde iväg i snön till Svenljunga för att köpa mat och givetvis, kebab!

Kvällen skulle så klart bestå av Idol och inte vilket programm som hellst utan finalen :D
Dock klämde det i tankarna lite titt som tätt hela dan att det var på tok, för fel personer i finalen... jaja, fick väl ge de båda ungdomarna en chans i alla fall :)





Tog några kliv utanför dörren och fick knäppt ett kort på snön :) Fint och mysigt
2008-12-15 @ 17:44:22 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0