Fredag 5:e december

Idag var det en rejäl sovmorgon som inplanerad. Hade inget direkt att göra fram tills Alx sluta jobbet så kunde ge mig själv några extra timmar att dra mig i sängen.

Gick väll upp i rätt så skaplig tid och skicka iväg ett sms till Amanda. Efter en stund fick jag svaret att hon hade mycket att uträtta innan jobbet, så jag fick ta en förmiddag till att plocka och fixa ordning det sista här hemma. Tanken var att jag skulle ta en prommenad också, men det regna så det fick vara...

Tog en dusch istället och sen plocka jag ordning så att allt vart klart tills Alx kom hem. Var endast kvar att dammsuga men det går ju fort och ännu fortare om man får hem en dammsugare:P

Nu är allt klart och ska strax sätta igång strykgärnet och fixa julgardinerna till köket som jag köpte igår. Hägde även upp  n julstjärna med små hjärtan i samma material i storarummet, igår men kontakten var helt fel så behöver e förlängningssladd.

Ikväll är det idol och om jag inte minns fel så är det juryn som bestämmer vilka låtar som idolerna ska framföra ikväll. Det lir spännande och se ifall deras val är av samma genre som vi här hemma tcker att idolerna ska stanna i eller om det är något som dem gärna vill se idolerna klara av. I vilket fall så är detta programmet där de två finalisterna ska vara sollade till finalen i globn den 22:a december. Ska bli rikgt kul att se.
Blir nog en glöggprovar kväll med Pallen också skulle jag tro. mysigt nu när det är lite julstämning i lyan :)

och som alltid läggs fredagens avsnitt upp där kommentarer och en mindre analys av programmet kommer att finnas med.
2008-12-05 @ 14:22:13 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0