Måndag

Då var det Måndag. Innebär som vanligt att hinna med bussen från Överlida 5 minuter över 7 på morgonen för att hinna till jobbet i tid.

haha... ni som läste metro idag kanske fick syn på den lilla artiklen om toalettlock långt uppe på sidan 13..

" Moderiktiga toaletter är ett hot mot småpojkars hälsa. Antalet pojkar som har fått klämskado sedan locket fallit över deras penis har ökat i storbritannien.

Läkare säger att toalettlock i keramik och trä-som är inne just nu- förvärrar promlemet"

haha, ja vilket i-lands problem ^^ haha ;) stackars små!



Jobbade idag. Var huur lugnt som hellst, men det var rätt gött. sitta o dricka kaffe och kika på Tv har ju ingen dött av..
Hoppas det blir lika lugnt imorn. Rätt udda gäng där nere måste jag säga. Men en smula humor härjar där nera i alla fall, vilket är roligt. Kocken lovade lite fler lunchgäster imorn då de serveraS Raggarmunkar ;) tydligen en poppisrätt, Klassisk svensk husmanskost går alltså hem ;) ...

Chrisitna fick lapparna om handledartillstånd idag så i veckan blir det övningskörning :D woohooo ;)

Nu har ja suttit o uppdaterat bloggen hela kvällen. Pausa för lite mat och nu ska jag samla ihop en trave med bilder jag ska lämna in för framkallning imorn är det tänkt :)



Som ni förstod så åkte jag från Alx idag, lika jobbigt varje gång och det känns extra nu när man börjar tänka på att dra sig till sängs.. Men jag överlever förhoppningsvis veckan ändå! sen får jag se fram emot en lååång period med min pojkvän <3 Älskar!!
2008-12-15 @ 21:59:00 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0