Onsdag

Vakna upp runt fem tiden i morse, helt klarvaken.. Låg och drog mig till åtta innan jag gick upp. Kunde inte somna om på de tre timmar utan låg och kika på TV och låg i mig egen lilla tankevärld...
Det otroligt konstiga när jag sedan gick upp var att jag gäspa så mycket att det rann tårar från ögonen oavbrutet till ca fem minuter innan jag åkte iväg till jobbet.
Hann inte vara uppe så länge innan dagen var förstörd. Kändes direkt och jag har försökt och försökt men det gick inte. Och nu är det deppigt igen..

Har gjort iordning lite scones i olika juliga varianter till mig och Fredde precis. Tänkte fixa någonting lite senare till honom. Men jag har ingen matlust mer än ngn macka så det får va för min de...
Skulle in och lämna en skiva för framkallning med, men när jag kom dit var det stängt och en lapp på dörren förklarade att det var magsjuka som låg bakom stängningen. Så får väl höra med Christina imorgon ifall jag kan köra bort till Mediamarkt och framkalla istället.

Jobbet gick rätt smidigt på morgonen. Var lite rörigt när jag kom dit och hade därför en del att stå i innan vi öppnade. Kocken slaffsa ihop en Pasta rätt i huvudet och döpte den till Sussie. Kan sätta hundra på att han retades när den innehöll bläckfisk ^^ men som han sa " Det var som fan... vi har aldrig sålt så här mycket Pasta förr" Kan ju bero på en sak ;) eller inte.... :P

nu har jag ätit ett halvt kilo torkade fikon på två dagar "/ Det är fan illa.. så nu har jag förbjudit mig att köpa såna imorn och det måste jag verkligen hålla i..

Det går inte att få in någotn bild verkar det som, får bli senare :)

2008-12-17 @ 22:41:00 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0