Söndag

SNÖN ÄR BORTA ----- > ingen snögubbe "/  puuh.. nu hade all snö regnat bort, blev ingen snögubbe denna dagen heller =(

Hade i vilket fall inte tid på förmiddagen. Skulle nämligen vara hos Bengan och Lena vid tio- halvelva tiden för att ta dagen, tredje advent åt att göra julgodis. Blev ett stort projekt och mycket bakat. Massa kort och en hel del skratt.

Det tog nästan 6 timmar att sno ihop en himmla massa godis, men gott blev det och nu väntar julafton med +2 kg upp säkert kommer va en i hälarna..




Bengan fixar knäcken :) duktig man detta serrni ;D




Min käär ;) Stilig sådan hjälper till med godiset såklart. Här är han mitt uppe i ett nutella projekt :)



Sajsa sköter kolan här. Blev en med citronsmak och en med nötsmak :)


Blev en himla massa bakat denna dag. De övriga godiset kom nog inte med på bild, men antar att det smyger fram en liten kamera under den perioden det äts på julafton ändå ;)

Söndagen fortsatte hemma hos mig o Alx. Vi tittade på Parlamentet och sporten. Var dock inte jättetaggad att kolla sporten efter innebandy matchen. Jag vet om att jag inte klarar av att se på sport på tv, speciellt inte innebandy då ja är hysterisk om det inte vill sig som jag..
Haha värst är nog när Warberg spelar elitseriefinal i globen. Ligger hemma med en kudde och lipar så fort de är nära en förlust :$

Gjorde lite mat också, lax med potatis och dill/rom sås :) mycket gott och säkerligen en av Pallemans favvis rätter.

Till Wallander filmen blev det glögg, pepparkakor med brie ost och julgodis...




Helgen var mysig och nu sitter jag återigen hemma vid köksbordet i Göteborg och laddar upp för fullt, försöker bli trött och lyssnar på musik. Snackar med Pallen också såklart <3
2008-12-15 @ 21:29:28 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0