Torsdag

I torsdags packa jag väskan för att återigen åka hem till Överlida. På vägen passade jag på att kika in hos Fia och se hur hon hade det där hemma :) Mycket mysigt och mycket kul som vanligt !! Och Måns va på alärten och skratta och hade sig.
Resan gick vidare och tillslut var jag i Överlida. Rätt skönt att komma hem till "sig" som jag måste erkänna att de känns. Väldigt märkligt detdär.. Storstadstjej flyttar till landet och känner sig hemma ^^ finns en viss grad av ironi i meningen men sant är det och mysigt har jag, och det är väl ändå huvudsaken. Fattas ett körkort bara och sen får vi se vad som händer..

Kvällen bestod av mys och sen blev det inte mycket mer av den dagen.


2008-12-15 @ 17:13:36 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0