Välkommen till min nya blogg!

Jag är en helt vanlig tjej fast med väldigt mycket tankar snurrandes i huvudet på mig. För att underlätta och sortera bland några av dessa har jag startat en egen blogg. Mest för min egen skull, för att gå tillbaka till jobbiga respektive bra dagar och minnas dessa känslor. Det kan vara en stor hjälp och intressant längre fram i livet att gå tillbaka och läsa alla tankar man hade.
Även att kunna återspegla minnen och tankar som är värda att minnas.

Givetvis kommer det stå mycket allmänt, eller det återstår att se hur allt artar sig!

Ni äri alla fall välkommna att läsa min blogg!

2008-06-18 @ 09:41:58 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0