BIO+FIKA= med Martina :D

IDag var det dax för en Sajsa och tintin dag :) såna gillar vi starkt! Som vanligt är vi helt fantasilösa och hamnar på både fröken olsson och på en bio. Ska kanske börja från där "träffen" började så att jag inte rör till i era huvuden.. verkar ju änna va min grej om man lyssnar på grabben jag håller kärt ;)

klockan fem över fem klicka jag iväg ett sms till Martina och fråga vart hon håller hus,och det var ju inte precis många steg från där jag befann mig i det skedet, perfekt, eller hur!? ;)
i alla fall gick vi till bion,ställde oss i kön som var 20 meter för att hämta ut biljetter till "låt den rätte komma in". När vi stod längst fram i kön förstod vi varför den var så förbannat trög och lång och det var för att stjärnan bakom disken skulle försöka få varenda jävel att köpa deras bio kort...dock inget lyckat resultat vad jag förtod..

i vilket fall så hade vi våra biljetter och gick efter det och satte oss på fröken Olsson :) Martina köpte en latte och en räkpanini och jag en potatis med tonfisk och en chai te, mm mm mmm!!

Där satt vi lite halvstressade för att vi skulle hinna med att köpa godis tll bion och komma i tid. Godiset var ju totalt meningstlöst. filmer var ju rätt äcklig och jag hade inte en enda tanke om att öppna påsen. och efter filmen var ja så sjukt äklad och hade världens klump i magen o var helt konstig. Så när jag var på toan slängde jag godispåsen som jag inte ens öppnat, inte tagit en endaste bit av:S känn på den lixom! ni förstår vad ni ger er in på ifall ni ser filmen.. "/

vi båda tycktes ha rätt så lika meningar om filmen efter det och konstaterade att vi hellre ville tjöta om mitt liv istället för filmen.
Donken fick det bli, och en lite kaffe, MArtina köpte en milkshake vilket jag kom på att jag egntligen också ville ha köpt.. det var ju inte igår man stod o sörpla sånt och hade brainfreeze-tävlingar med milkshake precis ;)

Bussen hem efter det vilket var en smidig historia. jag hängde upp mig på dörrpartiet av bussen där det var en bild på en manlig hund och som det stor "man" över. .. nu var min fråga vad det betydde? är de manliga hundar på den sidan av bussen eller betyder det något annat? (**tacksam för svar!!**)

på vägen hem regna och blåste det, så jag såg ut som ett yrväder när jag kom hem, vilket inte gjorde så mycket eftersom jag ändå skulle lägga mig.. Sen fanns där ingen palle att skämmas för, bara brorsan o han skiter ju fullständigt i hur jag ser ut lixom!

nu ligger jag här o tänker på två saker..
1. min pojkvän som jag saknar, öven fast jag nyss snackat med honom en kvart i mobilen. Men alla vet väl vad kärlek är? och är man kär så är man, så enkelt är det!!

2. Cissis syster som precis gått bort i MS "/ kom en och en annan tår när jag pratade med kolsmyr om detta "/ kände inte människan men tanken gick väl mest åt Cissis håll. En helt underbar tjej som jag haft turen att lära känna! förstår om det är ett helvette för henne nu och att hon mår piss.. !! men jag finns för henne <3


Martina:) min barndomsvän <3 sitter på fröken olsson för omväxlingsskull^^

2008-11-11 @ 23:24:59 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0