Fars dag

Idag är det fars dag :) skickade ett sms till min pappa imorse eftersom han är botrest i jobbet. Så får hänga med Alx till sin pappa idag istället.

Vi började dagen lite lugnt, tog en prommenad och fixade och donade här hemma. Sen var det dax att fixa ordning sig. Gick bra det också, blev dock lite stressigt på slutet, men vi klara oss och kom i hyffsad tid.

Hos Bengan var allt mysigt som vanligt och han mötte och kramade om oss när vi kom. Han klämde in min replik efter kramen "här har du kramen som du bara får när det är kalas".. JAg hade tidigare sagt till Alx att jag bara fick kram av Bengan när det var kalas en gång han fråga mig om jag skulle ge bengan en kram.. :$

Maten var som vanligt jättegod. Potatisgratäng och kyckling med sallad. JAg drack upp en hel kanna vatten och fyllde tallriken mestadels med sallad för att få ner lite mat och det gick kanon :)

Sen hade vi julklappslottdragning. Vi ska ge present till en i jul istället för att köpa till alla. Så vi drog namn och den personen vi fick, ska vi köpa julklapp till. Givetvis kommer Alx få en liten klapp han med ;)
Hade även lite planering och bestämde att vi skulle köra julklappsspelet.

Sen var det allmän prat, lite efterrätt och tårta :)

Nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och fixa lite kvällsmat. Blir varma mackor :) lätt och bra för jag lär antagligen inte äta så mkt frukost imon.



Imorn blir en spännande dag känner jag. Ska på kurs till mitt nya jobb och är väldigt spänd och förväntansfull inför det. Men det kommer nog bli hur bra som hellst :)

Klottrar ner imorgon hur det var :) ska fixa mat nu :)


Min pappa <3
2008-11-09 @ 20:06:00 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0