Förvirrad.... idol 2008, LARS!?

Jag trodde precis att jag visste hur Lars i idol var.. men icke!
Jag tror inte att jag är ensam om att tro, trodde att Lars var en blyg kille som drog sig för att sticka ut mer än sin speciella röst. Innan kändes han väldigt blyg, vilket var så Lars det bara gick.
Men efter framförandet av "money, money, money" blev jag väldigt chockad, trodde verkligen inte att han vågade på sig ett sådant spexigt pramförande. Men ja, han bjöd på sig själv tänkte jag.
Men när fredagens idol var och Lars framförde ännu ett konstigt framförande blev jag mest besviken. En gång är helt okej, och roligt! Första gången var rolig och jag skrattade. Men andra gången blev jag väldigt besviken.
Läste på aftonbladet nyss att han sätter sig emot denna veckas låt val. Desmond child är hitkommen till Sverige för att närvara i juryn.
Hade inte Andreas Carlsson känt honom så väl så hade han aldrig kommit hit, och jag tycker absolut att deltagarna borde se detta som något spännande. Alla får absolut inte jobba med en sådan käns låtskrivare som han..
Men nu sätter sig Lars emot hans låtar och vill hellre sjunga en nirvana låt. Tråkigt LARS!!!

Hoppas han inte sabbar denna gången också. det hade gjort mig väldigt besviken! men nu är jag extra spänd inför morgondagen, mest för att se vad Lars har att komma med denna veckan...


2008-11-06 @ 16:05:40 Idol 2008 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0