inte bara sjuk sjuk, kärlekssjuk

Idag är en skum dag. Detta låter säkert hur dumt som helst, eller nej men det är lite skruvat kanske. Eller igentligen så är det inte det, men något är knasigt i alla fall. Eller jaja detta måste vara rätt normalt.. Inte att jag trasslar in mig i massa meningar jag inte klarar av att förklara, eller det är vanligt. Men saker är den i alla fall.. jag är nykär!! fatta, nykär!!?
En heeelt sjukt skön känsla men som är sjukligt jobbig ändå.

Ni förstår säkert vad jag menar... Det där med hundra miljoner fjärillar i magen. Att bli röd i ansiktet så fort någon nämner hans namn, precis som när man var liten.
Att hjärnan hela tiden går runt och runt i samma bana, försäker man lägga om spåret så tar det inte lång stund innan man är tillbaka på samma spår igen. Att hela tiden tänka på personen, undra vad den gör och kolla på bilder och jag vet inte vad jag sysslat med idag egentligen..
Sen att hjärtat slår ett dubbelslag så fort personen närmar sig. Han logga in på msn och ni har säkert känt en kärlekskänsla då också tror jag..

Vad ska man göra? Längtar otroligt mycket efter min käraste (L) Älskar honom djupt!!

Finns ingen bättre på hela jorden, ja så är det!!!

2008-11-18 @ 16:30:04 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0