Jobb

Då är man icke arbetslös längre! lagom till min anställning på Ge-kås går ut checkar jag in på ett nytt jobb i Göteborg. Denna gången Carana AB som jag var på anställningsintervju på för en vecka sen.

Carana är ett säljföretag som sysslar med lite allt möjligt. Jag själv kommer att sitta med headset 24/7 och sälja miljövänlig och billig el.

Det som tilltalar mig extra är att det inte finns så många gamlingar på företaget. De flesta ligger runt 22-27år. Carana kör även med en veckotävling där priset är pengar som läggs till i provisionen. Nu får jag bara ge gärnet, för det blir jag själv som bestämmer min lön, desto mer sålt, desto mer pengar till Sajsa ; )

Jag tycks inte ha vidare svårt att få jobb och kommer snabbt in i yrket. Dock har det vart en hel del privata problem under min tid på ge-kås, och därför känns det inte bra. Men detta blir en ny start på ett nytt jobb, i en ny stad och i ett nytt landskap. Då är jag åter tillbaka till Göteborg!

Självklart kommer jag att ta bussen till Överlida så mycket jag kan, har ju trots allt mitt käraste där <3
Sen trivs jag väldigt bra med hans familj, störtsköna människor som jag alla kommer att träffa på Söndag då det är fars dag.
Ska strax åka iväg till Bengan o sällskapa han när Lena är och målar :) Ska fixa till Pallens hår först!

Hoppas ni får en bra kväll, det ska i alla fall jag försöka med :) 


2008-11-06 @ 19:50:07 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0