Kamera

Idag drog jag och Alexander iväg till Ullared. Vi skulle kika lite inne i stora butiken och se ifall dem hade någon bra digitalkamera.
Jag frågade efter en rosa kamera, men den va slut.. så hon erbjöd samma kamera fast i andra färget istället. Men ska Sajsa ha en rosa kamera så ska hon fan det ;) Palle fick sig ett litet flin han med..

Sen drog vi upp till netonet för att kolla in deras utbud av kameror. Som ni läste innan så hade jag redan hittat tre stycken som jag var intresserad av, men den sista var jag nog minst sugen på.
Valet stod nu mellan den ljusrosa och den sericerosa kameran. Och jag visste inte vilken jag ville ha när jag klev in i affären. Men det blev lätt, dem hade bara en endaste rosa på lager. Så det blev den mörkrosa, måste erkänna att den var snyggast från början, men den ljusrosa hade en söt liten rosa väska som ingick.

Men nu sitter jag här medan batteriet laddar klart till kameran så att jag kan börja använda den.

Hade även tänkt att lägga upp lite bilder ifrån onsdags när jag var i kinna, men Alx sladd är hos sina föräldrar och givetvis har vi inte samma yttag ..


Denna snyggingen ligger här på bordet brevid mig, snart klar att användas. Måste erkänna att färgen här inte är densamma som min :S men den är snygg för det och har massa klistermärken på sig, rätt ball ; D

Köpte även ett minneskort för 159 kronor till kameran, lika bra det tänkte jag, 4GB för den slanten, inte farligt.. !

så hela kalaset gick loss på 1549 kronor, inte alls farligt.
2008-11-07 @ 18:11:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0