Måndag- Jobb igen ...

Dagen var seg, börja segt med få reultat av allt ringande. Tillslut släppte spärren och första  var såld. Därefter rullade det bara på. Fick snacka med en hel del som inte kunde svenska, fick verkligen min engelska på prov.. gick väl rätt okej ändå :) Dock ringde jag en utlänning som anklaga mig för rasist, trodde att jag var ute efter hans pengar och lura han och skällde ut mig efter noter. Han verkade inte fatta att el är något som alla behöver och som man inte bara säljer till en person. "hade det inte vart skit, hade du behållt de själv" - hallå eller!? El har väl för fan alla och jag är absolut ingen rasist!!

Jaja, på rasten hängde jag med Elin och köpte mat. Blev en räk/kräft sallad :)

Ser nyttigt ut va? :) haha ^^ Gött var de i alla fall ;D




Fotbollsgalan
Nu har jag precis kikat på Fotbollsgalan. Zlatan fick sitt efterlängtade pris och min besvikelse var stor när Svensson inte fick priset som "årets mittfältare" var nog dock rätt så bertädd på det i och med hans skada det senaste! Men han hade förtjänat det i min ögon :) såklart!!
Annars var det underhållande. Inldeningen med AC/DC Var helgrymt och Lagerbäcks del i TV-reklamen ;) klockrent!! fortsatte rätt så gött med The Hives dessutom :) Annars bra och underhållande, dock rätt trisst musik.. men man kan ju inte få allt..
2008-11-17 @ 22:05:49 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0