Måndag

Dagen började absolut inte som jag hade tänkt. Min tanke på bussen till Göteborg va att "nu fan ska ja försöka sälja ikapp det jag missat förra veckan då jag var sjuk" men icke...

Hann knappt komma till jobbet innan vårdcentralen i Göteborg ringde och ville att jag skulle komma. Lite segt, Var pinsamt att ringa chefen och säga att jag inte kunde komma på morgonen heller.
Visste ju inte hur lång tid det skulle ta heller o de drog ut på tiden. Att ligga där medans dem undersökte hur min mage reagerade på mat var rätt drygt. Jag är känslig mot en hel del, det både märkte och hörde dem..
Magen reagerar som en balong när den får något i sig. Blåser man i en ballong blir den större och ger man mig mat så blir min mage strörre direkt. som om magsäcken blir uppblåst varje gång något kommer ner. plus att det låter som en hel verkstad där nere "/ Blir att uppfölja som de sa.. blev tappad på en del blod också.. som vanligt blev ja dizzy efter det..

När jag kom hem grejjade ja i ordning lite i fönstret, var rätt så mkt krukor över mig, jag var både rädd för att flaxa ner något på mig när jag sov och sen såg det inte vackert ut heller.. Haha pappa har inte märkt att ja slängt tre blommor än ^^ haha, killar...!

Laddat ner lite musik och fastnad hr i bloggen ikäll. Dator hängde sig precis när jag tryckte på spara och publicera på det första inlägget.. suck!! jaja shit happends all the time.. mins sagt mig... !

Strax blir det en tupplur, har väl inte jättebrått i säng eftersom jag inte börjarn fören nio imorgon.. men man vill vara hyffsat utvilad eftersom en kurs väntar klockan sex imon ..



2008-11-24 @ 22:03:21 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0