Mys-glöggkväll med Martina :)

Ikväll var Martina på besök här. Vi var först nere på torget för att ragga tag på ingredienser till vårat godis, och framförallt köpa glugg, pepparkakor och brieost ;P

Sen kom vi hem och åt min köttfärspaj och den verka vara populär hos pappa i alla fall. han åt som en häst för första gången på flera dagar. Men den var riktigt god måste jag erkänna :$

Sen satte vi igång med bakningen. Blev bounty och rischoklad :) gottigott :)

Blev en hel del snack, en mysig tillställning :)

Observera den pyttelilla brieosten, den sötaste jag sett ;) haha!!



Lite halvsletna sådär! vi var rätt så mätta efter detta, eller jag mådde mest illa "/


söt men väldigt go ^^

2008-11-20 @ 00:03:36 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0