Nytt jobb

Som ni alla vet började jag på mitt nya jobb idag. Carana AB som hjälper andra företag att sälja produkter. Det jag kommer syssla med är att sälja el för elbolaget i Sverige.

klockan tio började kursen och jag och två andra var på plats för en kurs om hur allt går till och fungerar. dagen gick väldigt fort och vi hade både roliga och seriösa stunder.
ena chefen var en lustig prick och bjöd på sig själv vilket uppskattades mycket från både min och de andra tvås sida.
JAg tyckte absolut att jag gick från kursen välinformerad idag och såg det som en ny kunskap inför framtiden, inte bara på Carana.

Imorgon kommer vi lära oss systemet i datan och även börja på att ringa och sälja. Hoppas det går bra. jag kommer antagligen vara dö nervös första samtalet, men går det väl så blir det ju en positiv skjutts på det hela :)

Ikväll blir det bara lugnt. Pappa kommer väl hem snart antar jag så får se hur han har planerat om han har gjort det. Annars blir det väl tv och ladda inför morgondagen :)


Börjar redan sakna Palle.. kommer bli tufft men väl så bra på fredag :) har jag något att se fram emot i veckan<3


återkommer säkert lite senare om ja får tråkigt, annars lägger ja in en liten text imorgon :)
2008-11-10 @ 18:02:53 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0