Onsdag 12/11-08

Då var denna arbetsdagen avklarad. Det gick väl rätt smidigt idag och jag sålde en hel del, lite imponerad eftersom chefen sagt att jag kanske inte kommer sälja mer än 5 under hela veckan. Har jobbat 1,5 dag med detta o redan sålt 13 stycken :) känns rätt bra :)

På jobbet kan man i alla fall slappa lite medans systemer ringer upp en kund och vad gör man då? Heter man sajsa så tuggar man läckerol och kladdar i anteckningsbokken :P
Dricker vatten så att man inte orkar äta lunch har börjat bli en del av vardagen också känner jag .. tyvärr!


Nu på kvällen får ja se vad som händer. garanterat bonde söker fru i alla fall :) sen får ja se. Borde sova lite så att jag orkar med morgondagen också =)


Detta var till en början en lite finare bild.. men kunde inte låta bli att kladda ännu mer "/

Detta är i alla fall det jag tänker på när ja sitter o väntar på att folk ska svara, vilket blir en hel del under en dag...!






Älskar Alexander <3
2008-11-12 @ 18:37:59 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0