Onsdag 5/11-08... en dag i Kinna

Idag åkte jag med svärmor till Kinna för att passa Måns medan Fia var hos en läkare :) Innan det gick vi och kollade lite i city, dels köpte jag lite småsaker till sovrummet och Lena skulle köpa vin till festen hon ska ha imorgon. JAg lurade på henne blossas nya glöggsmak för i år. Men vanilj, kardemumma, blåbär och något mer.. :P Intressant!! måste köpa en sån jag med till en kommande glögg-kväll, får fråga Palle om han vill offra sig.. Annars får jag och Martina ha et repris av julgodisbak och glögg i år igen, det var inte helt fel förra året :)

I alla fall så valde jag helt fel kläder eftersom att det var skitkallt ute..

Annars är rosa, Svart och grått en skitsnygg kombination vad jag anser.

Tog lite buskort på Måns och försökte även få med rackarungen på en bild med mig, men det kändes helt omöjligt..

          
Sajsa och måns             Månsmannen:)


(tryck på bilden för större bilder) 
      


Efter  att Fia vart hos läkaren åkte vi runt i Kinna/skene och kikade i bland annat visko, Fia hittade en present som Måns skulle ge Davvan på fars dag och jag köpte ett par svarta benvärmare :)
Efter det besöket var det mataffären som gällde och det var det sista stoppet innan hemfärd. Skönt, var riktigt slut efter en heldag ..
Fast det blev arbete när jag kom hem. Mat!!! gjorde bakad potatis med fläskfile och mango/chili sås till det :) Smaka inte dumt ;P

2008-11-08 @ 00:54:18 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0