Onsdag

Denna natten kändes som den kortaste på länge. Låg och försökte sova ett bra tag, säkert längre än jag trodde. Sen vakna jag när pappas klocka ringde, vilken tid vet jag däremot inte. Men han åker klockan sex varje morgon så det var ju innan det i alla fall. Efter det låg jag o lyssna på musiken som stått på hela natten.
Något är skumt när jag sover här. Massa kläder och musik, annars går det inte...

I alla fall så gick  jag upp, hade god tid på mig och hann till och med lägga upp ett inlägg på min bilddagbok : )
Vägen till jobbet gick snabbt och väl framme satt Petra och väntade på att chefen skulle komma och släppa in henne, och mig nu då.

Själva säljandet gick väl inge vidare. Men både Johan och Peter försöker uppmuntra även fast det känns totalt meningslöst att sitta där för typ inget.. "en lite svacka är vanligt på några dagar".. Jaja får hoppas på bättre resultat imorgon. Vi var bara några på jobbet idag, 6 stycken tror jag och det var mysigt, hade leker i pauserna och lite skojsnack i vanlig ordning för att tagga till och komma upp i bättre humör innan telefoneringen kommer igång igen.

Efter jobbet drog jag och Petra till stan för att kika lite. Hon behövde nya skor och jag något att ha på mig på lördag. Vi gick in i en affär och för ovanlighetens skulle slapp jag hatta runt i massa affärer för att leta. Provade några men denna passa tydligen min kroppsform bäst, så den fick det bli. Hade ändå inte så mycket tid på mig i stan så satt den okej så var det bara att köpa den.

Gick runt i lite skoaffärer, men Petra hade ingen tur idag. Får hoppas hon hittar ett par skor snart : )

Tog bussen hem och passera affären på hemvägen för att köpa hem lite saker till julgodiset som jag tänkte baka senare när jag kommit hem. Hade dock svårt att bestämma vad jag ville baka och bestämde mig för de klassiska toblerone, snickers och twix. Tog sin lilla stund och typ 3,5 h efter sitter jag nu här i lugn och ro : )
kommer bild av både klänningen och baket lite längre ner : )

Ska jag dra någon mening om "det vanliga" så kan jag säga såhär "aaaahhhh, saknar människan tok mycket"
Lika bra att vänja sig brukar jag tänka, men det blir lika dant varende förbannade vecka ;P Palleplutt lyckas tränga in i mina tanker lik förbannat ; ) jag har absolut inget emot det, men det kan däremot vara lite jobbigt eftersom saknaden gör sig påmind 99% av den tiden.. Ni fårstår alltså att killen betyder en hel del för mig och att jag älskar honom (L)

Nu ska jag strax lägga mig. Ska in o tjöta lite skit med lillbrorsan som för övrigt har väääldigt ont i magen.. haha
" den kolan som runnit över där som inte ligger på kakan, vad ska du göra med den? " haha sööt ;) och Ja, han fick äta upp det, och kan tänka mig att det är därför människan har ont i magen.

Fredde ska INTE på dart imon vilket gör att vi då kan kolla film och har lovat att köpa med lite glögg o pepparkakor hem, blev ju inget idag tyvärr "/ men imon brooh ;D



Detta var ett ev det godis jag gjorde ikväll. Toblerone i kub och toblerone i hjärtform :)





 




Köpte denna klänningen idag :) får bli till Alx julbord med hans företag på lördag och kanske till nyår eller jul ifall jag inte hittar något annat :) 
( ser rätt trött o sliten på bilden, tuff o lång dag på jobbet ;).. )




God natt :)
2008-11-26 @ 23:47:12 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0