Sjuk

Inatt var jag uppe två gånger för att jag mådde illa, och resten kan ni ju räkna ut själva.. "/
Det knasiga är att jag inte känner mig så dålig, det hände i natt och jag är mest rädd för att ha åkt på vintersjukan eller någon annan otrevlig sjukdom som härjar nu i vinter.. Har verkligen inte tid eller råd att vara sjuk eftersom jag endast tjänar min provision just nu och hela november ut... Får kurera mig riktigt ordentligt idag och hoppas på att det var en 2 gångs förteelse bara under natten. Visst har en jävla skallebank, men kan ju bero på att jag knappt fått någon sömn i natt. Sov timmarna mellan 4-7 skapligt i alla fall, märkte inte Alx mess som han skickat runt sex i alla fall. Så jag antar att jag sov rätt okej då :)

Igår såg jag dem första snöflingorna, eller om de va tunnt hagel.. haha, nej det måste vart snö, men dock inte nämnvärd mycket. Och efter det har jag blivit gör hispig och letar efter recept för julgodis och har snackat ihop mig med Martina att vi ska ha glögg-kväll hemma hos mig imorgon :D ser jag fram emot om man tänker på förra årets julmys med henna, kalas underbart!!
Sen kan jg inte släppa tanken om allt mys jag och Palle ska göra nu innan julen. Liseberg, bakning, Glögg-kvällar, kanske tomtepromenaden i Älvsered..vem vet! kommer i alla fall att bli himla mysigt :)

Så i detta nu förutom att jag sitter här och skriver, så kikar jag på mina gamla julgodisrecept som legat ett helt år och skräpat. Haha och jag hitta pepparkakor som vi bakde förra året också, är nog inte gammla, tror pepparkakor håller till nästa jul. Vi får testsmaka i alla fall :)

Som sagt, blir att kurera sig idag och det har jag börjat med :)




Förra årets julbak med Martina, blev en lyckad och mysig kväll :)






Saknar min Palle "/ <3
2008-11-18 @ 09:07:20 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0