Sjukdag

Idag har jag vart hemma.. är ju inte hundra hundra.. Sen är det en jobbig situation.. har inte ätit så bra det senaste, sen har jag spytt lite nu under dessa dagar.. i går natt var jag säker på att det typ var magsjuka. Men bara för en stundssen så är jag osäker på denna gång. Har blivit lite dålig i magen nu, men sen har ja ätit lite av varje på kvällen också. Så antingen har magen fått en reaktion och inte vetat vad den ska göra med allt, eller så är ja sjuk.. "/
Blir rätt jobbigt om man sitter på jobbet och måste springa iväg  o spy ..
Alla dessa bekymmer.. ^^ får helt enkelt sova på saken, känns det bra i natt så går jag dit imon tror jag..


Sajsa-sjuk
2008-11-19 @ 23:20:49 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0