Torsdag-myskväll hos Christina =)

Efter jobbet i torsdags åkte jag till Christina för att träffas o snacka skit o fixa lite saker. Vi började kvällen med att gå bort till en thai restaurang för att köpa med oss mat hem, orka inte laga :P men de va suuuuper gott, ni anar inte hur mkt good mat de va o hur billigt de va!? :O Galet, Pallen ska med dit nästa gång han anländer till Göteborg, o de e säkert ;)

I alla fall så gick vi hem i lugn och ro med maten, käka upp den, eller vi åt portion tillsammans bara, orka inte mera :P Och sen satte vi på kaffe och fika lite.

Vi satte igång darrarna och börja söka efter handledarkurser. Gick väl sådär bra i början då vi fick för oss att det hette körkorts handledar utbildning och sökte som två blinda idioter efter det. Sen luska vi fram att vi hade lite för många ord. Och tillslut så var det hittat, bokat och betalat =D 25:e november är det handledarutbildning som gäller och efter de är det farligt att vistas på vägarna i Göteborg ;)

Kvällen fortsatte med lite sökande efter bostäder i Götebog. Jag kom fram till att det är rätt billigt när man ser dem. 2500kr/månaden där elen ofta ingår, är ju inte så dumt.. Dock är lägenheterna inte så värst stora, ligger runt 30 kvadratmeter och vet ju inte hur det ser ut invändigt, men det låter bra i alla fall och med den hyran skulle man kunna rusta upp lite eftersom :) Hoppas hoppas nu :) men det är väl en lögn att få lägenhet här! "/

Vi kollade på "halv åtta hos mig", "du är vad du äter"- med Sara Löfgren, min gamla musiklärare och "nytt läge"- dock verkar det lite trögt på något vis... Men det är ju alltid något som man kan lägga tid på om man har någo över vill säga.

klockan 22.00 var det dax för hemfärd. Och lagom till jag satt mig i bilen ringde Palleman<3 och sa natti till Sajsa (L).


Christina i soffan hemma hos henna själv:) fika dax
2008-11-17 @ 21:22:13 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0