Bonde söker fru

Haha måste bara säga att detta årets avsnitt kommer vara rätt så mycket intressantare än tidigare som jag slutade kolla på ..
Först så har vi en brat från stockholm, före detta nattklubbs ägare på stureplan, som nu är både hästskötare och bög.. intressant!
Sen har vi en tjej med för första gången, blir också väldigt intressant.
Och sen två helt vanliga bönder..
Det känns mer intressant nu är tidigare år..

Igår så strula TV4+ när jag skulle kolla på "de okända", vilket gjorde att jag bytte kanal till bonde söker fru. Ett program jag inte prioriterat alls, men det var rätt skoj ändå. Det kanske bara är nu i början, men det kändes plötsligt väldigt spännande.
En sak kan jag dock fråga mig... Varför kom inte David med i programmet som fått en hel hög med brev, och istället byttes ut mot en gubbe som fått knappt 30 brev?
Jag trodde att det var dem 4 bönderna som fått flest brev som kommer att följas under hösten/ vintern, men icke. Eftersom lite nyfikenhet om det smög runt i mitt huvud var ja tvungen att kolla upp om det var som jag trodde eller inte. Och där stog en hel artikel om gårdagens program och att per fårr Davids plats i programet. Det lustiga var förklaringen; Han kom med eftersom att han hade en jättelängtan att hitta kärleken.. haha suck! Är inte programet till för bönder som längtar efter kärleken? jaja, ska inte lägga mig i sånt jag kanske inte verkar ha en endaste aning om. Men det var mest en fundering som jag tycks ha fått svar på..

På reklamsnuttarna av bonde söker fru antog jag att Peter skulle få minst brev eftersom att han var gay, man har ju inte en vetskap om hur många bögar och homosexuella det finns över huvud taget i Sverige, men det är nog fler än man tror.
Om det inte krockar med något annat som är bättre känns det som att det kommer bli en hel del bonde söker fru tittande för min del.
2008-10-09 @ 15:06:00 TV- Höst / Vinter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0