Brorsan 16 år!

Idag fyller min lillebror Fredrik 16 år. En rätt go ålder ändå! får köra moppe och börja övningsköra! Får verkligen hoppas att du är lite smartare än vad jag är när det gäller körkort och tännker att man inte behöver ha det om man bor i Göteborg. Men nu sitter jag i en liten mysig håla där det går 2 bussar om dan... Får ta tag i det nu också känner jag om jag ska klara av att ta mig fram och tillbaka till jobbet. 

Lite synd att pappa är i Grekland när lillebror fyller år. Då är det ingen hemma som kan baka en tårta och sjunga för honom "/ Men sånt är livet! och han njuter nog rätt så bra i sin ensamhet :) Men hoppas hans dag blir bra ändå! 
Fredde 16 år!  
Galen dålig bild på brorsan o mig, men hade ingen annan "/
2008-10-01 @ 15:08:50 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0