ensamhet..


för första gången sitter jag här helt tom.. Vet knappt vad jag ska skriva, vet inte vad jag ska göra.. Lusten försvinner och trycker mig djupare och djupare ner i allt jag velat fly från i flera år...
Försöker rycka upp mig, det gör jag verkligen, men energin börjar ta slut nu. Har knappt ätit på 3 dagar, är helt darrig och svimfärdig.. men inget går ner!!

Det känns som om jag har en inbyggd hiss i överkroppen. Den åker upp och ner men rispar så att det gör ont när den passerar bröstet, den våningen behöver lagas.. Men ingen är utbildad för sånt...Och jag är helt tom, har inte en endaste idé om hur jag ska laga det...

Jag försöker ibland och känner att nu e jag fan mig själv, fast ändå känns det konstigt, som om jag lotsas!! Allt handlar om att hitta sig själv, men vart ska man börja leta? jag vet att det finns inom mig, jag vet det.. men jag är inte tillräckligt stark för att lyfta bort allt som ligger över, behöver hjälp, kraft att få bort allt..






jag kräver inte så mycket, vill bara må bra.....
2008-10-27 @ 10:41:48 Tankar och känslor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0