Hösten..

Nu är hösten här... Bladen på träden faller ner från träderna samtidigt som lönnbladen börjar bli orangefärgade.
 
Hösten ger mig blandade känslor, ena stunden är det väldigt mysigt, men det finns stunder man bara vill tillbaka till sommarens minnen. Många får ångest på hösten över saker de inte hinnit med på sommaren och redan nu börjar all julklappshandel.. tro mig, det är kaos med mammor och pappor som kör runt med proppfulla vagnar av leksaker och flera rullar med julklappspapper på jobbet.
Jag har ett moment av mys att se fram emot på fredag och ytterligare ett ännu större om en månad, annars börjar de kalla dagarna med regn även göra anspråk på mina ångesttankar..

På hösten är det speciellt mysig att ha någon nära för att förändra den höstliga dåliga stämmningen till något bra. Min medicin mot det är Alexander. Så söt och go att man faller lika fort som löven på träden på hösten...



Denna killen gör hösten lite lättare :) Jag älskar dig!
2008-10-01 @ 19:06:39 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0