Höstpromenad runt Överlida

Imorse gick jag upp, tog på mig varma kläder och satte i lurarna i öronen och begav mig ut på en promenad :)
Först gick jag bort mot Överlida Kamping,sen runt Överlinda och in på en liten stig med massa hängande träd..


Överlida

Rätt fint, fick dessutom lite skydd under skuren som drog förbi lite hastigt..
Sen gick jag upp för "Olles backe" en rätt så brant backe i Överlida och efter det mot min lägenhet. Men när jag kom fram till brevlådorna kände jag mig inte nöjd, utan det blev en rätt så bra sväng till. Denna gången bort från Överlida mot Mjöbäckshållet och in till Hallevi, Överlidas fotobllsplan!
Kändes så stort och tomt.. fick känslan tillbaka när jag hade träning och var målvakt och några i laget drog dit innan för att skjuta straffar på mig.. då var det också så där tomt och stillsamt :)

Jag var säkert ute i 1timme och 50 minuter, vilket blev en lång promenad. Nu käns hela dagen helt plötsligt räddad när jag fått så mycket frisk och skön energi :)

Passade på att ta lite höstkort när jag ändå var där. Dock hade jag inte digitalkameran till hands, så fick nöja mig med mobilen.. och det blev bättre än jag trodde...


HAllevi

Nu blir det lite pilates boll här hemma innan duschen sätts på...
2008-10-02 @ 12:08:40 Hälsa Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0