Idol 2008, Första kvalfinalen, Fredag

Innan kvällens program drog igång var jag spänd och väldigtförväntansfull över vad som skulle sjungas, bakslaget kom när Jideh sa att idolerna fick välja en av de två låtar som de framfört i kvalomgångarna tidigare i veckan. Det kändes aningen trist eftersom låtvalen inte vart det bästa man vart med om...

Deltagarna gjorde bra ifrån sig, och man märkte tydligt vilka som höll och inte. Och när röstningsresultaten visades var jag inte direkt chockad, mer lättad över att det för en gångs skull vart rätt personer som hängt lös. Den sämsta bland tjejerna som inte fått annat än kritik från juryn, och den kille som har den sämsta rösten och endast lever vidare i idol på grund av sina spralliga scenframträdanden. Läst att han verkar vara flick idolen, och där läggs de flesta rösterna eftersom majoriteten av alla röster kommer från småflickor som sitter och röstar på "söta" killar!!

Nu ser man fram emot varje fredag då Idol sänds på TV klockan åtta :)
Inte mer att tillägga denna gång eftersom jag är nöjd med hur programet slutade denna kväll



Idol- johan

Flickidolen? haha suck!
Hoppas att hans visstelse på idol snart är över, han håller inte!

2008-10-06 @ 17:32:08 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0