Idol 2008 fredagsfinal

Idag är det fredag och återigen dax för idol. Kvalitén på programet höjs för varenda gång och jag slutar inte att bli chockad över hur vissa egentligen utvecklas under bara en enda vecka.
Johan sjung skitbra idag, samt Robin B och alla måste jag säga. Jag höll med juryn, eller sa innan dem i soffan att hon bara var bra i refrengen, men att det lät helt tomt och konstigt i verserna..

Loulou- Idag var hon ingen glad idol, hon levde verkligen upp till "töntigheten" som ABBA tycks ha enligt henne eftersom att hennes framträdande mest blev lamt och lite mesigt..
Lars- ojojoj vilken grabb alltså! JAg lovar att ingen annan i idol hade vågat göra ett sånthär framträdande... helt galet vad han bjöd på sig idag! Jag vet precis hans taktik, och det var verkligen klockrent!
Anna- Ingen sjunger som Anna, knas att hon hängde löst idag, fast turligt nog som nr 3 bara.. Bra låt och bra framträdande absolut!
RobinB- här kom garv-attackerna igång rejält. Han är så ballt blyg så det finns inte! Och han är nog den som gjort mest framsteg i idol. I örjan måste jag erkänna att jag var lite orolig, men absolut inte längre! Helt kempegreat :D
Alice- Som vanligt så gör hon det väldigt bra. Hon verkar inte ha så mkt mer att lära sig :)
Kevin- Han gör show både utanför och på scen. Han och Robin garvar man mest åt.. eller med ;)
Sepideh- refrengen var bra, men dock inte verserna "/ Hon kan sjunga, det hör man gott och väl! men hon gör inga direkta framsteg tyvärr!!
Johan- grabben har lärt sig :) nu går han bara mot bättre och bättre toner!
Robin E- rock-man is back! jag känner mig skittjatig nu, men han var också skitbra! Det är verkligen klass i idol nu. Jag sa innan programet att jag inte visste vem som skulle kunna tänkas åka ut, nu är det deras framträdande som avgör!


Vad mer ska man säga. Juryn är som vanligt roliga och mycket bättre än den förra! Bra program som gav mkt att skratta åt :)


2008-10-24 @ 23:00:41 Idol 2008 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0