jobbet, helgen

Nu har jag jobbat hela helgen vilket har varit sjukt jobbigt i och med att det är då det är som mest folk på ge-kås. Synd att folk alltid ska vara så förbannt sura där. Absolut på lördagar då är det katastrof. Då är folk sura på varandra, den ena kör på den andra med vagnen och det blir ett jävla liv. Folk kommer bort och ja du!

Fast morgonen i Lördags började ändå rätt roligt. Jag antar att några skojade lite med ge-kås eftersom att det redan klockan halv nio ropades ut i högtlaran att " AliAliAli Fårturkbend" ombedes gå till informationen där sällskapet väntade... haha^^

Sen är det rätt kul att höra på namn.. "lars-Nils ombedes gå till informationen där Knut-Evert och
Britta väntar" ^^

efter det märktes ganska snart att lördagsshoppingens panikshopping var igång igen... suck!

Sista halvtimmen blev Emma min räddning. Jag kunde inte sluta garva när hon rullade förbi med en klädlinje där det hängde en lite dock tröja eller vad de nu va. Tänk er strl 10 i barnstolekar.. hahah



Sen i söndags var det ändå rätt lugnt.. mogonen gick fort och plötslitg var klockan halv ett och dags för lunch.
Efter det blev jag på bra humör när en liten tjej på kanske 5-6 år sa till sin mamma när jag vände mig " såg du den långa tjejen ögon mamma" och när ja tittade på henne sen så skämdes hon lite, så söt!

Sen var det Söndagkväll....
2008-10-20 @ 14:36:53 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0