Lördag, jobb!


 I lördags var det dax för första arbetsdagen på en helgdag, vilket var bland det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Har nog aldrig haft så svårt att komma fram bland människor i hela mitt liv, och när jag samtidigt arbetar så tär det på humöret något enormt!!
Det var verkligen katastrof... Man hängde ut plagg, gick in till lagret och hämtade nya av en annan sort, sen när man kom tillbaka med dem kläderna så var dem andra antingen slut igen eller nerrivna.. Samma sak när jag "städade" bland kläderna, sorterade storlekar och hämgde upp nerrivna underkläder... Det blev ganska snart ogjort eftersom folk slet och rev i kläderna som galna hönor... Det är inte kul när människor bara ska ha ha och inte shoppa för nöjes skull.

En på varje avdelning måste alltid stanna kvar tills vakterna ropar ut i högtalarna att dagen är slut. Och det beror på att kassorna fortfarande har folk och kanske behöver pris eller storlek på vissa varor. I alla fall.. i lördags så fick våran telefon/ stängnings ansvarig stämpla ut 1 timme och 40 minuter efter stängningstid. Och denna bild som kommer nedan visar rätt så bra på hur dryga och långa köerna var...

ge-kås
Vid kassorna på ge-kås
2008-10-07 @ 21:05:09 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det finns nog inget bättre än tuttifrutti mentos skulle jag tro.

2008-10-08 @ 19:24:23
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0