onsdag 22/10

Idag har jag vart i Varberg och klippt mig :)
Det blev som vanligt, bortklipptna toppar...Feg som jag är... Men vi har palnerat in en slingdag också! det kan nog bli ball nu under hösten och vintern.
Mitt hår lyser som min frisör sa, men det passar mig och ser naturligt ut, så det behöver jag egentligen inte göra något åt. Men för skoj skull så kan det vara kul med lite förändringar, små förändringar!

Sen har jag bakat lite gran, Rågkakor och chokladmuffins med vanilj ( recept+ bild kommer).
Fick även den nya torktummlaren idag, och hyresvärden passade på att vara lite lusig, så det fick man hänga med på.

Sen när Pallen kom hem drog vi iväg till gymmet :) En kortis blev det, men är helt stel i benen nu, så jag antar att det tog :)
Nu är jag på språng till Bengan och Lena där det blir lite myskväll framför TV:n ikväll :)

Bättre uppdateringar kommer :)

2008-10-22 @ 19:34:19 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0