tisdag 21/11-08

Idag har vart en rätt lugn dag.
Började dagen med att ringa bort till distriktsköterksan, trodde jag.. men precis som igår kom jag till någon Ragnhild istället.. men denna gången ringde jag tillbaka till Lena och undrade om hon gett mig fel nummer. Men det var samma och jag provade en sista gång, men Ragnhild svarade denna gången också. Denna garva hon lite i luren och sa, jag måste hålla med om att du låter förkyld, men mer kan jag inte göra ;) haha

Sen kom vi fram till att jag slagit fel riktnummer. Så jag hade hamnat någon stans i kinna :P

Sen fick jag fatt i den riktiga distriktsköterksan. Fick en tid och gick ner.
Hon sa att, med alla symptom så har jag en glasklar urinvägsinfektion, men eftersom medicinmottagningen begärt odling så får jag vänta ett tag :)
Hon bad mig gå hem och vila, försöka hålla mig ifrån att frysa och äta massa citrusfruketr, hellst citron.

Väl hemma skulle jag duscha för att åka med min svärmor på en liten tripp till Mjöbäck, men när torktummlaren skulle på gick strömmen i hela lägenheten..
Var tvungen att ringa min hyresvärd och han kom på stört. Tydligen var tumlaren sönder och slog ut strömmen varenda gång den sattes på, så nu får vi en helt ny :)


Eftersom Anders är på ett hem så måste någon sköta posten och vattningen av blommor, så det uppdraget befann sig hos mig och Lena denna eftermiddag, eller egentligen hos Lena, men jag var snäll och följde med för att hjälpa henne. Och det var tur... För där såg jag något som säkert räddar hela min kväll ;)


hahaha


Haha sööt. För de första så är de 2liters mjölk vilket inte finns längre.. sen minns jag inte att det vart dessa filurer på paketet, var bara tvungen att fråga varför han sparade på den
"jo han sorterar sina sopor, och i den lägger han godispapper"

-hahahah sööööt, vem sorterar egentligen godispapper om inte godisgrisen Anders;D

bäst före datumet gick tyvärr inte att se, men förmodar att det är minst fem år gammal i alla fall :P
2008-10-21 @ 15:16:31 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0