God Morgon

07.55 imorse vaknade jag till av ett sms. Orkade inte gå upp och läsa det. Men det skulle jag gjort för jag drömde inget annat än att jag var tvungen att kika på det. Men när klockan tickade över till 09.20 gick jag upp läste sms:et och satte på datorn.
Sen gick jag vidare till köket och plocka fram två smörgåsar och hällde upp ett glas juice.

Såna lugna morgonar tycker jag om, där man går upp när man känner för det och gör precis vad man vill därefter.
Hade lite dåligt samvete över att min mobil inte hade täckning igår så att svärmor inte kunde nå mig, så jag ringde upp henne och vi pratade en bra stund. Så imorgon blir det till att umgås med henne. Vi är inne på gymet eller en lång promenad beroende på vad det är för väder då.. Men det är alltid trevligt med lite sällskap.

Efter att vi avslutat samtlet högg jag in på mackorna. Synd att vädret inte är något vidare idag, blåsigt och grått.. hade önskat att det var lika fint som igår så att jag kunde tatt en riktigt lång promenad, men icke.. Får se om det ljusnar upp under dagen så att jag kan göra en repris av gårdagen och gå till Alx jobb och åka med han hem :)

Nu ska jag alldeles strax börja fixa ordning lite här hemma, kolla in frysen och försöka komma på något att laga till kvällsmat :)

känner jag mig själv väl så kommer ett nytt inlägg om en stund ;)

2008-10-15 @ 11:53:45 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0