Varberg och Shopping

Idag tog jag bussen till Varberg för att leta kläder tills på fredag. Hade lite annat för mig som fika och boka en klipptid, men det var kläderna som kändes viktigast. Hoppas nu att det blir bra.
Jag hade ett presentkort på gina tricot och bestämde mig därför för att först gå dit så att jag inte hittade något som jag blev förtjust i och skulle jämnföra med de plagg jag eventuellt skulle hitta på Gina om jag gick dit senare under dagen. Det var en del coola kläder, dock mkt kositgt som inte passar sig på hösten riktigt. Jag var ute efter något ballt som jag kunde använda både till vardag och vid lite finare tillfällen.

En svart kjol som är hög i midjan åkte in i provrummet, samt en långarmad top och ett par skinn liknande leggings.
Det var första gången på länge jag kom in i ett provrum med fler än ett plagg och gick till kassan med allihop, en riktig fullträff idag alltså

Till helgen kommer det eventuellt upp kort på dessa plagg:)

2008-10-08 @ 19:43:45 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack så jättemycket för idén! Blir nog något liknande ;)

2008-10-08 @ 20:02:24
URL: http://skoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0