Lillebror

Ibland när allt känns jobbigt brukar jag kolla tillbaka på lustiga situationer eller bara ett fel en person har sagt.
Och i fredags när jag pratade lite allmänt kom vi in på hur ofta vi träffar våra föräldrar ( dem är skilda). Jag bor en rätt bra bit bort från både min mamma och min pappa. Min bror bor hemma hos våran pappa sen sommarlovet började, och därefter inte besökt våran mamma en endaste gång. Det hela beror på våran lotsas pappa som är bäst på att sänka stämningen för sin närvaro. Hans jobb innefattar mycket bilprovning och en del expedtioner.
Det jag vill komma fram till här är att jag då frågade min bror när han hade tänkt hälsa på mamma.
" aa de blir när Tomas åker på explosion"

lite lustigt var det..
han hade nog hellre sett honom åka på en explosion än en expedition

min bror är 16 år och lika kass på svenska som jag själv..

2008-09-02 @ 12:54:10 underhållande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0