Årets första bubbe :P

Igår när jag var ute på en promenad skulle jag in i affären och köpa frimärken. Helt galet, men  jag fick syn på lite jordgubbar, dock inte Svenska. Men jag kunde bara inte låta bli. Blev druvor o bubbar och 2 frimärken.
Var härligt att sätta sig på balkongen sen och läsa posten.
Pappas X hade skickat massa kort häromdagen som jag kika på.. haha skitroliga kort ^^



Jag bakade lite som Christina skulle få. Hon ville absolut inte ha ett paket. Hon vägra tala om vad hon ville ha, men kakor kunde hon ta sa hon :P Så jag bakade, äpplemuffins, biscotti, morotsmuffins med Philadelfiaglasyr och choklate chip cookies med nonstop i :)







bror vad med hos Christina :)

Christina hugger in på smörgåstårtan :)
2009-04-02 @ 15:12:00 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0