Fredag 3 april 2009

Idag hade jag möte på morgonen. Så klockan tio var jag nere vid arbetsförmedlingen och samatala lite om jobb osv. Det verkar vara något på gång med ett jobb på Barken Viking, en segelbåd med Café/ restaurang som ligger vid gästhamnen i Göteborg. Rätt mysig sådan. Men det är inte helt säkert ännu, så vi får se :)

Därefter gick jag hem och packa ihop det sista och begav mig. Pallen ringde en snabbis och berätta att han fick behålla sitt jobb :D Något som verkligen lyfte min dag!!

Resan med bussen gick bra och instället för att sitta av de 55 minutrarna i Kinna innan bussen till Överlida skulle gå, så gick jag till Örby. tog kanske 45 minuter. Massa uppförsbackar som man inte alls tänker på när man åker bil + två väskor.!! Men jag överlevde och i Örby börja dimman spricka upp och solen kika fram. Den titta fram desto längre mot Överlida bussen kom.

Hemma var ja så trött efter bussfärden så jag gick och la mig. Sov nog i 1,5 timme och kunde blivit mer ifall inte Jonas kommit förbi en snabbis!

På kvällen laga vi mat, eller jag rättare sagt och det blev en tacopaj :) Väldigt gott!!
Och i vanlig ordning blev det Bengan och Lena :)
Vi kika på talang. Lite jobbig jury faktist.. Perelli verkar ju bara tycka om folket som sjunger och dét andra två verkar ju inte alls ha en aning om vad vi TV-tittare anser som talanger..

Dagen blev lugn med en del mys :)



Barken Viking

Det bästa med denna dag var att jag och Alx hade 17 månader <3
Helt underbara månader med honom!!
2009-04-06 @ 21:59:59 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0