Körskolan

Igår var jag på Kinna trafikskola och skulle hämta lite info om körning osv, men när jag gick där ifrån hade jag redan fem inbokade körlektioner på 2 veckor :D
Fick en bok med lite instuderingsfrågor som jag snabbt börja bläddra i.
Nu ska det bli intensiv pluggning från min del och jag är redan igång ;)

Tanken är att hinna skaffa körkort innan ja fyller 20 år! Och det är två månader dit. Sen har jag 5 av 10 eventuella körlektioner och 5 är på 2 veckor. Så sköter jag mig och pluggar hårt, kör intensvit och tränar på allt så kanske det blir av fort!!

Jag har vart lite frustrerad över att detta kanske kan påverka min träning, men det hinns tydligen med det också, med lite knep!
Mamma har en trampmaskin här hemma och den passar utmärkt att ställa framför spegeln i hallen och trampa på samtidigt som boken är i handen!
körde ett pass på 40 minuter igår och lyckads klara av hela 37 sidor i boken + lite frågeläsning.
Jag vågar inte svara direkt i boken nu innan jag fått snacka med min körskolelärare Putte:P Så det får duga med ett skrivblock istället  :)

Blir nog en repris på gårdagen i dag med. Ätit lite frukost nu och suttit med körboken tills maten smällt.
Tanken är också att gå en extrapromenad till jobbet senare så jag får lite luft! Får hoppas att solen vänder och tar sig en titt i veddige då :)

Ikväll blir det ingen övertid för min del. Jag var bra trött igår och jobbet får inte på något sett påverka mitt teoriplugg nu det närmsta för det är verkligen prioritet nr 1.

Ne nu hinner ja inte skriva mer här, kanske blir en snabb uppdatering innan ja åker till jobbet, annars kommer den säkert imorgon

En sak jag har tid att skriva är ju att ja saknar min lille skatt <3
Längtar till ett körkort så att vi kan träffas lite oftare.. Sajsa tkr det är så ensamt på veckorna utan sin Pallebjörn! "/
Älskar dig!

2009-04-28 @ 11:25:02 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0