No more ARBETSLÖS!! :D

Äntligen!!!

Nu är ett jobb fixat. Kanske inte drömjobbet, men jag får en inkomst och en rad möjligheter öppnas.
Nu har jag suttit ett bra tag här och funderat ut vad jag ska göra.

Försa prio är ett körkort. Därefter behöver jag en bil^^ men det får vänta!

Eson pac heter företaget och gör pappersförpackningar. Det är allt iffrån allmäna förpackningar som kondomer, tablettaskar, skönhetsproduktkartonger till läkemedelsförpackningar. I mitt arbete ingår lite olika arbetsuppgifter, men främst att stå och mata in massa papper för limning, eller packa färdiglimmade förpackningar i lådor. Låter rätt simpelt, inte sant!?
Det är en del märkligt folk där, men det är många anställda så givetvis finns där en massa olika själar:)

JAg har gått med Maja hela veckan.. Lite segt.. Inte för att skryta eller något, men det är inte speciellt svårt att lära sig, och går man en mer vid varje maskin så blir det på tok för rörigt och för trångt. Det står i regel 3 pers vid varje maskin.. Men jag har "tagit"för mig och bett om att få stå själv för att lära mig. Blir ju inte lika dant ifall jag får hjälp.. Det behövs ett visst tempo och det är något som kan lura ifall ja inte får göra det själv.
Imorgon tror jag att jag får gå själv. Det blir nog bäst så!

Jag började arbeta förra veckan, och nu denna.. sen har jag fått anställning till 300 september och därefter kand et mkt väl bli förlängt!! det är lite mammaledigheter osv..
Men jag har å andra sidan tid för att söka annat, plus att det kan va lättare i och med att jag förhoppningsvis har körkort då :)
2009-04-22 @ 18:18:29 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0