Pappa 40 år

Idag åkte jag till Göteborg.
Gick rätt så tidigt hemifrån för att gå til bussen, men min glömska ***** kom på när bussen aldrig kom att det var lov och att den bussen jag brukar åka, inte går då.. så stod och vänta en bra stund på den andra bussen..
I övrigt gick resan bra och jag var hemma i lägenheten halv tio ungefär.
Där satte jag igång med smörgåstårtan och den andra tårtan. Sen ramla folk in. Syrran kom först och det blev ett jävla liv på småungarna. Dem skulle bada och tömde ner en halv flaska skum i badkaret. Satt där och skvette. Sen är barn som vi alla vet väldigt grisiga så det var mat och fika och massa dricka överallt.
Sen kom farfar och josefine efter ett tag, blev fika då och senare kom Farbror Benny, Kusinena Linus och Johanna + Johannas kille och faster Lia.
Blev ännu mer kaffe och mat och nu är jag helt proppmätt!!

Blev lite tråkig stäming ett tag, men ena parten förstår man mkt väl. Min kusin hade blivi knivhuggen och ngn annan i "släkten" hade inte speciellt snälla ord mot det och verka inte alls vara inne på samma spår som vi andra med att familjen är viktig!! jaja, alla vet vart dem har varandra och tråkigt nog så får det förbli så.

Var rätt skönt när alla gått hem sen så jag kunde sätta mig och kolla på IFK Göteborg - Helsingborg i lugn och ro. Tråkigt nof förlora IFK p.g.a av felaktigt domslut vad jag anser. Vi hade ju spelet och fler chanser än vad hbg hade så vi borde vunnit och det hade nog blivit så ifall straffen inte blivit av..

Ska strax lägga mig nu. Är galet trött men vill att tiden ska gå fort så att det blir onsdag och Pallen <3 längtar redan!!

Blir nog lite TV först.





Pappas är numera göbbä!!

Natti natti alla :)
2009-04-06 @ 22:33:49 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0