Söndag = Kebab och bak

Idag var vädret mindre roligt. Var disigt och regnet hängde verkligen i luften..
Men jag hade redan planerat in en bakdag i och med att Alx skulle till Mikael för att kika på AIK-Halmstad.
Palle hade inte så många bullar hemma så det fick bli att fylla på.

När han kom hem sen for vi mot Svenljunga för att som vanligt hämta hem söndagsmaten, KEBAB!
JAg brukar sitta och fundera på varför jag ALDRIG tröttnar!? jag äter exakt samma sak varenda gång och har gjort det nästan varje söndag nu i 17 månader. Kan bero på att jag inte tål speciellt mycket men sen är det också himelskt gott!!

Vi var inne på svenljuinga affären och såg Robin Bengtsson från idol 08. Kul att se männiksor i verkligeheten.. Det är så sjukt va folk ser annorlunda ut på Tv när de är stylade.. men men!

på kvällen var det Von Veteren på Tv, och det var något som vi ville se!
Blir ju rätt sena kvällar men helgen känns lite längre när man myser fullt ut på söndagar. Sen är det ett bra avslut innan ja ska lämna Alx för att åka till gbg. Men å andra sidan så vet man hur mys det är och hur mkt man ska sakna honom när man sätter sig på bussen på morgonen.. "/

En helt okej helg med en massa mys som vanligt. Trevligt med en heldag med familjen Johansson dessutom, det gillar vi :D <3
2009-04-06 @ 22:23:30 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0