Fredag i Göteborg

Denna dag ägnas helt åt Göteborg. Alx, Daniel, Markus och Mackan skulle se U2, och jag skulle köra. Passa på att gå på restaurang och kika på bio med Christina och Fredrik.
Hade fått hänga med på U2 jag med, men 1220kronor var lite väl bra för min plånbok kände jag.

Jag körde hela vägen till Göteborg och även i Göteborg. Är jättestolt över mig själv, fixa korsvägen, körde runt i Göteborg och grejja helt utan några som hellst problem!! :D

Hämta upp Fredde i Frölunda och drog sen till Majorna för att möta upp Christina. Vi skulle käka på någon krog i Majorna innan vi skulle in till bion. Lika bra att äta där kände vi, var nog helt fullt på restaurangerna i Göteborg.
Men detta blev kanon, riktigt god mat var det där också. Jag åt kolgrillad kycklingfilé med Idahopotatis och säsongens grönsaker.

Filmen var väldigt kul, en romantisk komedi med Sandra Bullock - "The Proposal" hette den. Rekomenderas. Och till er grabbar, ta den inte för en romantisk kärlekskomedi, för humor hade den bra med också ;)

Efter filmen ställde vi oss utanför Ullevi och lyssna på U2, kunde till och med se showen från storbildsTV:n. Bra med såndär gigantisk scen så vi utanför kunde se och lyssna.
När jag märkte att konserten börja gå mot sitt slut så tog jag spårvagnen till Majorna för att hämta bilen. Och tusan va bra jag hitta och va bra det gick :D *Stolt*

Grabbarna kom och körriktningen ledde mot Varberg där det var dax för nattamat på Campino.
Sen var det raka vägen hem till sängen!!
En absolut godkänd och mysig kväll!! Här kommer lite bilder
2009-08-01 @ 19:34:22 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara (från hjo)

hörde och läste att du fått körkort! och det gick rätt fort va? hur gjorde du? :-) knäpp fråga kanske men. /ha de

2009-08-27 @ 01:08:18
URL: http://saca.blogg.se/
Postat av: Sara (från hjo)

hörde och läste att du fått körkort! och det gick rätt fort va? hur gjorde du? :-) knäpp fråga kanske men. /ha de/kram sara

2009-08-27 @ 01:09:13
URL: http://saca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0