Heldag i kungsäter med Grillning, fotboll... 8/8-09

Denna Lördag var vi bjuda hem till Kaspars trakter på lite fest!
Vi samla ihop oss hos han och gav oss iväg till en stor gräsplan för lite grill och fotboll :)
Jag hade varken skor eller kläder till att vara med men jag tittade såklart på när grabbarna höll igång och svettet rann.

Tog mig friheten att tjuva lite kort från Kaspars FB, hoppas det inte gjorde något!!



Jag står nog vid grillen på alla kort ^^ haha!!

Det var en absolut trevlig kväll. Tyvärr kunde vi inte stanna alltför länge i och med att Lena fyllde år dagen efter. Är ju inte snällt och komma dit helt trötta och dana!

2009-08-29 @ 16:13:41 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska verkligen försöka få tag it. Men just nu är det väldigt mycke annat. Vi har nämligen köpt större hus. Som vi får tillträde till snart och innan vi kan flytta måste vi grejja klart i huset vi bor i nu och sen få det sålt. Så det är lite mycke nu Men annars är det bra. Vilgot röjjer runt som vanligt och Thelma ska börja dagis på måndag så det är välsigt stort för henne:-)

Jobbar du nu lr pluggar lr vad?

/ha de

2009-08-29 @ 18:54:23
URL: http://saca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0